حق من نبود

این وبلاگ فعلا تعطیله.چون من رو به گناه نکرده سوختن...که بهم فرصت ندادن حرف بزنم.که از من یه سناریو ساختن واسه بهانه های خودسون...چقدر سخته تا روز حقیقت صبوری کنی....که پاک باشی...لجنت کنن...که اروم بگیری یه کم....که بگی خدایا جای حقی..باید صبور بود و اروم...خدانگهدار.

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد جواد جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ب.ظ http://mjkhg.blogfa.com

ای جاااااااااان که حرف دل رو زدی
درست توی مخمصه ای که ماه گذشته گیر کرده بودم توش و سکوت کردم
سکوت کردم... سکوت کردم .. متهم شدم .. فحش خوردم ... نجابت کردم ... سکوت کردم ... سکوت کردم ..........

خودم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ

تو خوبی.هیچکی بهانه نمیاره.فقط شاید احساس میشد جات باید بالاتراز این حرفا باشه.ب کارت ادامه ب د.امید ک بتونی جاهای بالاتری بری.همیشه کاریو ک دوس داری بکن و ادامه بده.هیچ چیزو ب خاطر هیچ کس تطیل نکن.سعی کن نردبونیو ک میخای بری بالا بدون کمک کسی بری.تعطیلات خوش بگذره.

عادله شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ق.ظ

جی شده عزیزم ؟
ولی منم با نظر این دوستت موافقم . یکم صبر کن تا آروم بشی . بعد ممکنه نظرت عوض بشه
بوسسسسسسسس

مختار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.mokhtar5.blogfa.com

از اینکه سر زدید ممنون.

خیر من در آن دانشگاه درس نمی خونم.

منصوره دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ http://fasleno.blogsky.com

سلام
یه مدت سر نزده بودم..الان حالم گرفته شدکه اینو گفتی..امیدوارم که نظرت عوض شه و باز بنویسی...هیچی ارزشش و نداره که کاری که دوست داری نیمه کاره بذاری..از تجربیات من درس عبرت بگیر و نوشته هاتو اینجوری ول نکن..واقعا حیفه..دفعه دیگه که میام امیدوارم یه مطلب جدید و قشنگ ببینم !

شاد باشی همیشه..و کوتاه نیا!!

شهزه دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.aveh.blogsky.com

سلام
چی بگم /چی میشه گفت ؟ تو دنیایی که مظلوم وار قربانی می شویم ...ولی این ما هستیم که اجازه می دهیم با ما چنین کنند چراسکوت ؟چرا صبوری ؟مگر نانت می دهند به هیچ کس اجازه نده که به حریم شخصیتی تو توهینی حتی کوجک روا دارد که این حریم مقدس است و ماندگار اگر الوده حرف وسخن شود با اب زمزم هم متبرک نخواهد شد

ابلوموف سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ

بی خیال من یکی از فهرست کامنت هام کم شد اگه شما و خواری ام برام کامنت نزارند دیگه ژستهامبی نظر می شند.دیییی

ابلوموف سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ

ببخشید.....
خواهری ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد